Onntrack 400
Bekijk laagste prijs
bol.com
Laatst bijgewerkt op:: 28 april 2024 - 21:48

Introductie

Ik ben erg enthousiast dat ik de kans heb gekregen om de Onntrack 400 Pro inbouw GPS tracker (GPS volgssyteem) uit te proberen en met jullie mijn ervaringen te delen. Ik kon niet wachten om te zien of de Onntrack 400 GPS volgsysteem echt levert wat het belooft. Laten we eens duiken in wat deze kleine krachtpatser allemaal in petto heeft!

In deze review neem ik je mee door mijn persoonlijke ervaring met de Onntrack 400 Pro. We gaan ontdekken of dit GPS volgsysteem voor je auto het waar maakt en of het inderdaad de ideale oplossing is voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, kosteneffectieve manier om hun voertuig te monitoren. Laten we dieper duiken in wat de Onntrack 400 Pro allemaal te bieden heeft!

Het bedrijf: Onntrack.nl

Onntrack is een gespecialiseerd bedrijf dat zich richt op het aanbieden van geavanceerde GPS tracking en volgsysteem oplossingen. Het bedrijf onderscheidt zich door het leveren van hoogwaardige GPS trackers voor een breed scala aan toepassingen, variërend van voertuigbeveiliging, fleet management en GPS volgsystemen voor je auto tot het tracken van je waardevolle bezittingen. Onntrack staat bekend om hun innovatieve aanpak, waarbij ze de nieuwste technologieën integreren om gebruikers real-time inzicht te bieden in de locatie en status van hun eigendommen of geliefden.

De focus van Onntrack ligt op het bieden van betrouwbare en gebruiksvriendelijke tracking oplossingen die gemakkelijk kunnen worden geïntegreerd in het dagelijks leven van individuen en bedrijven. Hun producten, zoals de Onntrack 400 Pro inbouw GPS tracker, zijn ontworpen om zonder terugkerende gebruikskosten te functioneren. Wat een uniek voordeel biedt in de markt. Dit benadrukt hun toewijding aan het leveren van waarde en gemak aan hun klanten.

Met een nadruk op klanttevredenheid biedt Onntrack ook uitgebreide ondersteuning, waaronder een Nederlandstalige helpdesk en duidelijke eenvoudige handleidingen. Wat bijdraagt aan een positieve gebruikerservaring. Door innovatie, kwaliteit en klantenservice voorop te stellen streeft Onntrack ernaar om een leidende speler te zijn in de GPS tracking branche.

Unboxing

Wat zit er allemaal in de doos?

1. De Onntrack 400 GPS inbouw tracker
  2. Aansluitset kabels 9 – 90 Volt
  3. Handleiding
onntrack 400 met aansluitset kabels 9 – 90 Volt en handleiding

Gebruiksgemak

Installatie

Het eerste wat opviel, was de heldere en duidelijke handleiding die meegeleverd werd. Alles, van het aansluiten van de Onntrack 400 Pro op je auto tot het activeren van de tracker (GPS volgsysteem) via de Onntrack app. Dit was nauwkeurig beschreven met eenvoudig te volgen stappen. Het feit dat er geen gedoe was met simkaarten of complexe configuraties per sms, zoals bij sommige andere trackers het geval is, maakte de installatie een zorgeloze onderneming.

App

De Nederlandstalige Onntrack smartphone app en het online platform zijn beide een verademing in gebruik. Het aanmelden en koppelen van de tracker aan mijn account was binnen enkele minuten gepiept. De interface van zowel de app als het platform is schoon, gebruiksvriendelijk en biedt een intuïtieve navigatie door de verschillende functies zoals real-time tracking, ritregistratie en het instellen van alarmen.

Dagelijks gebruik

Wat het dagelijks gebruik betreft, kon de Onntrack 400 Pro niet eenvoudiger zijn. De real-time tracking functie werkt naadloos en biedt een nauwkeurige weergave van de locatie van mijn voertuig, wat een geruststellende gedachte is. Het terugkijken van gereden routes en bijbehorende tijden is ook een fluitje van een cent en de verschillende alarmfuncties hebben al een paar keer hun nut bewezen, vooral het bewegingsalarm en het sabotage alarm.

Kenmerken

De Onntrack 400 Pro inbouw GPS tracker blinkt uit door zijn uitgebreide set aan kenmerken die het apparaat bijzonder maken. Hier is een overzicht van de belangrijkste kenmerken die bijdragen aan de functionaliteit en gebruiksgemak van deze tracker:

• Geen gebruikskosten: Uniek aan de Onntrack 400 Pro is dat er geen maandelijkse abonnementskosten, beltegoed of platformkosten aan verbonden zijn. Een eenmalige aankoop is alles wat nodig is.
  • Real-time tracking: De mogelijkheid om het voertuig 24 uur per dag live te volgen via een Nederlandstalige smartphone app en online platform.
  • Rit registratie: Gereden routes met bijbehorende tijden kunnen eenvoudig worden teruggekeken, wat ideaal is voor zowel persoonlijk gebruik als voor zakelijke doeleinden.
  • Alarmfuncties: Ontvang meldingen bij beweging van het voertuig wanneer het buiten een vooraf ingestelde zone komt.
  • Anti-jamming: Bescherming tegen jamming aanvallen, waardoor het signaal van de tracker niet zomaar geblokkeerd kan worden.
  • Netwerkdekking: De tracker ondersteunt 2G en 4G LTE netwerken, wat zorgt voor brede dekking en betrouwbare verbinding.
  • GPS + WiFi + LBS tracking: Naast GPS tracking kan de tracker ook de locatie bepalen via WiFi en LBS (locatiebepaling via telefoonmasten), wat zorgt voor nauwkeurige locatiebepaling zelfs op moeilijk bereikbare plaatsen.
  • Interne backup batterij: Zorgt ervoor dat de tracker blijft functioneren, zelfs als de externe voedingsbron wordt onderbroken.
  • Europese dekking: De tracker kan zonder extra kosten door heel Europa gebruikt worden.
  • Geschikt voor diverse voertuigen: Van motoren en auto’s tot aanhangwagens, trailers en bouwmachines, de tracker is veelzijdig inzetbaar.
  • Robuust en spatwaterdicht: Met een IP65 classificatie is de tracker bestand tegen stof en spatwater
  • 5 jaar garantie: Onderstreept de duurzaamheid en betrouwbaarheid van het product.
  • Nederlandstalige ondersteuning: Toegang tot een Nederlandse helpdesk voor ondersteuning en vragen.
  • Versleutelde gegevensoverdracht: Zorgt voor veilige communicatie en bescherming van uw gegevens.

Deze kenmerken maken de Onntrack 400 Pro een uiterst betrouwbare, veelzijdige en gebruiksvriendelijke GPS tracker! Ontworpen om te voldoen aan de behoeften van zowel particuliere als zakelijke gebruikers.

Onntrack 400
Bekijk laagste prijs
bol.com

Prijs- en kwaliteitsverhouding

In een markt die vaak verzadigd is met verborgen kosten en terugkerende abonnementsgelden, breekt de Onntrack 400 Pro door als een frisse wind. Hieronder bespreek ik hoe de prijs zich verhoudt tot de kwaliteit en functionaliteit van het product en waarom ik geloof dat deze tracker een slimme investering is voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare inbouw GPS volg systeem voor je auto.

Prijsbeleid zonder verborgen kosten

Het meest opvallende aspect van de Onntrack 400 Pro is het totale gebrek aan gebruikskosten na aanschaf. In een wereld waar abonnementen en maandelijkse kosten de norm zijn biedt dit apparaat dit niet. De eenmalige aanschafprijs omvat alles wat je nodig hebt om je voertuig of waardevolle bezittingen met vertrouwen te monitoren. Door dit aspect alleen al zet de Onntrack 400 Pro op een voetstuk qua waarde.

Kwaliteit en betrouwbaarheid

De kwaliteit van de Onntrack 400 Pro is goed. Van de robuuste, spatwaterdichte behuizing tot de nauwkeurige en betrouwbare trackingtechnologie (2G, 4G LTE, GPS, WiFi en LBS tracking) is elk aspect van dit apparaat ontworpen met duurzaamheid en prestaties in gedachten. De toevoeging van een interne back-up batterij en de mogelijkheid tot Europese dekking zonder extra kosten versterken alleen maar de betrouwbaarheid en bruikbaarheid van de tracker in diverse omstandigheden.

Functionaliteit en gebruiksgemak

De functionaliteiten van de Onntrack 400 Pro, zoals real-time tracking, ritregistratie, diverse alarmfuncties en de ondersteuning van een Nederlandstalige app en platform zijn top! Deze functies, gecombineerd met het eenvoudige installatieproces en het intuïtieve gebruik maken de tracker niet alleen toegankelijk voor een breed publiek maar ook uiterst waardevol voor zowel particuliere als zakelijke gebruikers.

Voor- en nadelen

Voordelen:

• Geen gebruikskosten

• Nederlandstalige app

• Ondersteuning 2G + 4G LTE

• GPS, WiFi en LBS tracking

Nadelen:

• Geen

Conclusie

Wanneer je de kosten afzet tegen de geboden kwaliteit en functionaliteit, staat het buiten kijf dat de Onntrack 400 Pro inbouw GPS tracker een uitzonderlijke waarde biedt. De Onntrack 400 Pro bewijst dat hoge kwaliteit en uitgebreide functionaliteit niet ten koste hoeven te gaan van betaalbaarheid.

Onntrack 400
Bekijk laagste prijs
bol.com